Search:

Type: Posts; User: NY911

Page 1 of 34 1 2 3 4

Search: Search took 0.53 seconds.

  1. Replies
    3
    Views
    52

    Starting this weekend, i will deploy a small...

    Starting this weekend, i will deploy a small racked buck deke...once halloween hits, it moves to a doe decoy.
  2. Replies
    7
    Views
    200

    [For Sale] For BOTH?

    For BOTH?
  3. HA! Mine is longer than yours! 18 inch bar out...

    HA!

    Mine is longer than yours! 18 inch bar out front, 12 in the back. This is an old set up, since I turned 40, I'm shorter..LOL
  4. Thread: PSE X Force HF6?

    by NY911
    Replies
    7
    Views
    75

    Most sought after bow ever IMO.

    Most sought after bow ever IMO.
  5. Replies
    1
    Views
    26

    fullstrutter

    fullstrutter
  6. Replies
    5
    Views
    198

    I use my target as a decoy. I trimmed down...

    I use my target as a decoy.

    I trimmed down the rack to make it a rag horn for the pre rut, than use it as a doe for the rut. One sit I had 7 different bucks of varying size come in to check her...
  7. Thread: Mock scrapes

    by NY911
    Replies
    40
    Views
    899

    I have had had great luck (as shown by trail...

    I have had had great luck (as shown by trail cameras) making mock scrapes. I simply find a good spot (overhead licking branch, etc), clear out a spot with my boot, spray Buck Bomb AMBUSH scent into...
  8. Thread: Custom dog box

    by NY911
    Replies
    14
    Views
    554

    This..LOL. Pleasantly surprised.

    This..LOL.
    Pleasantly surprised.
  9. Thread: decoys

    by NY911
    Replies
    57
    Views
    1,484

    I have been using my 3d deer target for the past...

    I have been using my 3d deer target for the past two years, alternating as a buck or a doe depending. It works well. I love decoying.
  10. Replies
    8
    Views
    368

    Read the link - it was shot by an Amish crossbow...

    Read the link - it was shot by an Amish crossbow hunter in Kentucky a few years back....
  11. I'd be that guy y'all would be *****ing about...

    I'd be that guy y'all would be *****ing about here on AT. :wink:
  12. Replies
    8
    Views
    368

    http://blog.kingsoutdoorworld.com/2006/11/04/amish...

    http://blog.kingsoutdoorworld.com/2006/11/04/amish-hunter-bags-monster-whitetail-deer/
  13. Replies
    29
    Views
    778

    I have more UA than the average person..LOL. In...

    I have more UA than the average person..LOL. In fact, my whole family is pretty much UA freaks.

    I wear the UA Rut suit when I hunt, Love it. My ONLY issue is the pockets, (all of them) get...
  14. Thread: redemption??

    by NY911
    Replies
    14
    Views
    382

    ABSOLUTE gross Boone.

    ABSOLUTE gross Boone.
  15. Replies
    53
    Views
    819

    Not if you have little kids. :wink:

    Not if you have little kids. :wink:
  16. Thread: dirt bag bait

    by NY911
    Replies
    3
    Views
    216

    I tried some, great concept, but it did not get...

    I tried some, great concept, but it did not get touched and eventually molded over. (this was not in NY for the record, where such shenanigans are illegal)
  17. Replies
    7
    Views
    300

    The Trophy Ridge Matrix sight came with small glo...

    The Trophy Ridge Matrix sight came with small glo sticks.
  18. Replies
    5
    Views
    230

    [For Sale] Like to see pics here. Love the target HF's.

    Like to see pics here. Love the target HF's.
  19. Replies
    6
    Views
    251

    [For Sale] Ttt

    Ttt
  20. Replies
    12
    Views
    694

    [For Sale] Rest sold. Closed

    Rest sold. Closed
  21. Thread: phantom rest

    by NY911
    Replies
    2
    Views
    70

    Mine is sold. Free bump for ya

    Mine is sold. Free bump for ya
  22. Replies
    120
    Views
    2,553

    That's a TRUCKstache.

    That's a TRUCKstache.
  23. Replies
    47
    Views
    1,423

    Under Armour HAW800

    Under Armour HAW800
  24. Replies
    22
    Views
    726

    H O N E Y D O L I S T S Get your home life...

    H O N E Y D O L I S T S

    Get your home life squared away so you can push the limits in Sweet November
  25. Thread: phantom rest

    by NY911
    Replies
    2
    Views
    70

    http://www.archerytalk.com/vb/showthread.php?t=232...

    http://www.archerytalk.com/vb/showthread.php?t=2323887

    I can thrown a blade on it.

    I have one guy who asked about it, but if he doesntget back to me soon, it's yours.
  26. Replies
    6
    Views
    251

    [For Sale] ttt

    ttt
  27. Replies
    120
    Views
    2,553

    Painthttp://img.tapatalk.com/d/14/10/14/re3ajehe.j...

    Painthttp://img.tapatalk.com/d/14/10/14/re3ajehe.jpg
  28. Replies
    7
    Views
    199

    I shoot the newer 3 blades. Every critter so far...

    I shoot the newer 3 blades. Every critter so far has dropped in sight
  29. Replies
    63
    Views
    1,930

    http://img.tapatalk.com/d/14/10/14/u5egy4em.jpg ...

    http://img.tapatalk.com/d/14/10/14/u5egy4em.jpg

    Back at it. Havnt seen a deer on stand yet this year, but Havnt really been out much.
  30. Replies
    173
    Views
    9,631

    Haha. Yup.

    Haha. Yup.
Results 1 to 30 of 1000
Page 1 of 34 1 2 3 4