a href="http://www.lancasterarchery.com/archery-classic-register/#header">

Search:

Type: Posts; User: CRISSMAN6903

Page 1 of 34 1 2 3 4

Search: Search took 0.59 seconds.

  1. Replies
    8
    Views
    131

    Yep. The 246 components. That's the ID of the...

    Yep. The 246 components. That's the ID of the arrow.
  2. Replies
    11
    Views
    501

    15 has different limb bolts and string stop. They...

    15 has different limb bolts and string stop. They also switched from cerekote to prokote. Nobody knows if that will be better or not yet. Hopefully so. Other than that, no difference.
  3. Replies
    2
    Views
    318

    $950 for black.

    $950 for black.
  4. Thread: Victory

    by CRISSMAN6903
    Replies
    47
    Views
    2,957

    That thing does look sweet! How's it shoot?

    That thing does look sweet! How's it shoot?
  5. Replies
    24
    Views
    688

    I'd go with the pse if yiu want a bow that won't...

    I'd go with the pse if yiu want a bow that won't blow up. I like pse better than Bowtech for sure.
  6. Replies
    11
    Views
    348

    I use bcy3d and Berkeley fireline 6#. Both are...

    I use bcy3d and Berkeley fireline 6#. Both are awesome.
  7. Replies
    34
    Views
    893

    Thank you, sir!

    Thank you, sir!
  8. Replies
    34
    Views
    893

    Do you know about victories?

    Do you know about victories?
  9. Replies
    68
    Views
    4,747

    I heard they need to be ordered.

    I heard they need to be ordered.
  10. Replies
    68
    Views
    4,747

    Are you getting a lot of them in?

    Are you getting a lot of them in?
  11. Replies
    68
    Views
    4,747

    Oh yes, they are very similar! You should post a...

    Oh yes, they are very similar! You should post a video! Please! Lol
  12. Replies
    68
    Views
    4,747

    Nope. No camo.

    Nope. No camo.
  13. Replies
    68
    Views
    4,747

    Are they shipping in large quantities now?...

    Are they shipping in large quantities now? Somekne shoukd post up some videos.
  14. Replies
    15
    Views
    986

    Can't wait to see more pics and videos!

    Can't wait to see more pics and videos!
  15. Replies
    15
    Views
    986

    Can't wait to see more pics and videos!

    Can't wait to see more pics and videos!
  16. Replies
    68
    Views
    4,747

    Yeah, true. Lol

    Yeah, true. Lol
  17. Replies
    68
    Views
    4,747

    If it wins, why add extra crap?

    If it wins, why add extra crap?
  18. Replies
    68
    Views
    4,747

    Are they starting to ship out on good numbers? I...

    Are they starting to ship out on good numbers? I can't wait for mine to arrive.
  19. Replies
    4
    Views
    144

    Yep! Bryan stokes. Makes great lenses!

    Yep! Bryan stokes. Makes great lenses!
  20. Replies
    13
    Views
    677

    If you shot the 35 well, why switch? You know it...

    If you shot the 35 well, why switch? You know it works and that you liked it. I'd stick with it.
  21. Thread: Victory

    by CRISSMAN6903
    Replies
    47
    Views
    2,957

    Sweet man! Hopefully it does. Post up some pics...

    Sweet man! Hopefully it does. Post up some pics when you get it!
  22. Replies
    118
    Views
    7,936

    No problems here. Beat bows I've owned so far.

    No problems here. Beat bows I've owned so far.
  23. Replies
    15
    Views
    986

    We need pictures!

    We need pictures!
  24. Replies
    15
    Views
    986

    No one yet.

    No one yet.
  25. Replies
    18
    Views
    1,151

    I doubt it. Who would buy them out? The outdoor...

    I doubt it. Who would buy them out? The outdoor group is huge.
  26. Replies
    49
    Views
    2,135

    Are your strings in spec? I'd take them all off...

    Are your strings in spec? I'd take them all off and measure them. Then twist or unwise to put them where they need to be. Measure them under 100# tension.
  27. Thread: My Decree

    by CRISSMAN6903
    Replies
    24
    Views
    1,192

    Looks nice!

    Looks nice!
  28. Replies
    4
    Views
    264

    Pictures!! Please! Lol

    Pictures!! Please! Lol
  29. Thread: Victory

    by CRISSMAN6903
    Replies
    47
    Views
    2,957

    Hall, when did you order yours?

    Hall, when did you order yours?
  30. What? I seriousky don't understand what you're...

    What? I seriousky don't understand what you're saying the issue is.
Results 1 to 30 of 1000
Page 1 of 34 1 2 3 4