Wat is je favoriete recept voor backstrap?
Hoe durf je.............. Mijn antwoord aan OP direct uit de doos te citeren! Voor degenen die dit nog niet hebben geprobeerd.... Doe het!!! Ik vervang de bovenstaande marinade ook door Daddy Hinkles hotter than 700 kruiden.Zoveel om uit te kiezen......maar dit is er een die ik aan bijna iedereen serveer die voor het eerst hertenvlees probeert. Snijd in 1' karbonades en marineer in Mississippi Mud (Super Smokers Marinade) gedurende ongeveer 4 uur. Jalapeño-schijfjes en roomkaas tussen 2 karbonades, wikkel ze vervolgens in ahornbacon en gooi ze op de grill. Kook tot medium rare en serveer.
Ja, dit boven houtskool. Af en toe marineer ik ze van tevoren.Medium rare.
Waarom butterflyen? Gewoon nieuwsgierig. Veel mensen hier butterflyen bandjes en het is voor mij niet logisch. Het is geen karbonade.Butterfly het, bestrooi het met wat Lawry's en knoflookpoeder, dan medium op de grill. Simpel
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Precies. Het diner van gisteravond, gemakkelijk en altijd heerlijkSnijd ongeveer 1" dik. Aanbraden in 1/2 boter 1/2 extra vierge olijfolie op hoog vuur gedurende 1 minuut per kant. Himalayazout naar smaak. Eet smakelijk.
Dan is er nog back strap sushi. In dunne plakjes snijden. Himalayazout. Eetstokjes verplicht.
Dit werkt voor mij.Marineer in rode wijn en Dijon mosterd... Wentel in de paneermeel die je lekker vindt... Frituur en geniet !!!