Voor iedereen die benieuwd is naar de nieuwe Predator 36, hier zijn enkele foto's van de kubus zelf en enkele andere referentiefoto's
Als je een lokale dealer hebt, kun je hem bellen en een bestelling plaatsen. Ik zou bij mijn lokale winkel kopen, maar hun verzending duurde een maand omdat de doelen niet op voorraad waren. Veel kleinere winkels zullen ze niet verkopen omdat ze niet gewend zijn dat mensen daadwerkelijk een doel van $340 willenIk geef de voorkeur aan de kleur boven de 365. Groene pin gaat niet verloren in oranje en zwart. Benieuwd wanneer en waar ze in fysieke winkels verkocht zullen worden.
De kern blijft super stevig, je moet het hele frame vastpakken en er met je voet uit duwen. Wat betreft het gemak, ze glijden er zonder problemen uit. Gemakkelijker dan een 3D-doel, iets moeilijker dan een gelaagd schuimdoel, maar niet veel.Hoe trekken de pijlen eruit? Probeert het de kern eruit te schuiven?
Interessant, ik schiet 70# 26,5" uit een Lift met 430gr pijlen (carbon) en mijn pijlen trekken super gemakkelijk uit de achterwand. Kan gewoon te wijten zijn aan iets als het warm is buiten hier en het schuim misschien een beetje losser isNet een Predator 24 ontvangen en tot nu toe ben ik er erg blij mee. Als ik X7 aluminium pijlen op 10ft afstand schiet met een 44# boog, dan trekken de pijlen gemakkelijk uit de kern, maar toen ik 5 schoten in de zwarte rand plaatste om te zien hoe hij zich gedroeg, had ik een gevecht om ze eruit te krijgen. Toegegeven, ik ben 72 en heb een mager bovenlichaam, dus YMMV, maar het zou een overweging kunnen zijn als je carbon pijlen schiet met een 75# boog, maar alleen als je van plan bent ze in de rand te plaatsen.
De grootte van de 24 is perfect voor mijn gebruik als garagetarget, zittend op een bank voor training en proefschoten, maar hij zal ook veel buiten worden gebruikt.
Een willekeurig Google-resultaat vond deze thread.... Nu je er een maand mee bezig bent, wat zijn je gedachten? Hoe zit het met vaste messen en/of mechanische messen? Houdt het goed stand tegen herhaalde schoten?Voor iedereen die benieuwd is naar de nieuwe Predator 36, hier zijn enkele foto's van de kubus zelf en enkele andere referentiefoto's
Het is nog steeds verreweg het beste doel dat ik ooit heb gebruikt. Ik heb een Vegas-gezicht aan één kant gebruikt om te zien hoe goed het bestand was tegen veel schoten op dezelfde plek, en na 10 rondes (300 pijlen) dringen ze niet merkbaar meer door dan de eerste schot. De kern gaat belachelijk lang mee, hij kan prima tegen vaste koppen en als je 1 kant kiest om alleen voor brede koppen te gebruiken, kom je nooit in de problemen. Ik gebruik het onlangs als achterstop voor schoten op lange afstand met mijn 3D-doelen.Een willekeurig Google-resultaat vond deze thread.... Nu je er een maand mee bezig bent, wat zijn je gedachten? Hoe zit het met vaste bladen en/of mechanische onderdelen? Houdt het goed stand tegen herhaalde schoten?Voor iedereen die benieuwd is naar de nieuwe Predator 36, hier zijn een paar foto's van de kubus zelf en een paar andere referentiefoto's