Archery Talk Forum banner

Longview, TX Field Archery Club

7.1K views 6 replies 6 participants last post by  enderbahar  
#1 ·
Ik hoor het verhaal dat er de Longview, TX Archery Club is die zich op veldboogschieten concentreert of er op een of andere manier mee verbonden is.

Er lijkt niet veel over hen op het net te staan, en het lijkt er ook niet op dat ze een webpagina hebben. Weet iemand iets over hen of heeft iemand contactinformatie voor hen?

Ik zou graag willen zien of ik het hele gezin bij de club kan betrekken.

Ik weet al over de Tyler Club en we zijn lid van die club, maar die draait om 3D-jachten en ik ben op zoek naar iets in het veldboogschieten, aangezien we van plan zijn om dit komende jaar ASA en veldboogschieten te doen.

Bedankt,
Dan

#2 ·
Longview Archery Club was vorig jaar gastheer van het Southern Sectional Outdoor-toernooi, dus er zouden hier veel Texaanse schutters moeten zijn die bekend zijn met Longview. Ik neem aan dat het een mooie baan is om dat toernooi te organiseren.

Ik was vorig jaar niet klaar voor de sectionals, maar hoop er dit jaar wel bij te zijn.

#3 ·
Longview

Neem contact op met Nathan of Jackie Taylor in Kilgore
U kunt wat contactgegevens vinden op de TFAA-website voor hen.
Ze organiseren een sywat-shoot in Kilgore en ik geloof dat ze de Longview-club runnen.

Ik hoop dat het helpt.

#4 ·
Ja

Er is een mooie veldboogschietbaan in Longview. Mijn zoon is van plan om daar dit jaar te schieten en betrokken te raken bij het SYWAT-veldseizoen. Hij woont in Tyler, dus het is maar een klein eindje rijden voor hem. Hij is de enige persoon die ik ken die al twee NFAA Outdoor Nationals heeft geschoten en nog nooit een lokale veldwedstrijd heeft geschoten. LOL.
Jbird

#5 · (Edited)
Longview heeft een van de mooiste schietbanen in de staat. Het is een van mijn favoriete schietbanen om te schieten.

Neem contact op met de TFAA-secretaris Betty Johnson, zij is lid van die club.

Secretaris/Penningmeester
Betty Johnson
514 Berkshire Dr.
Longview, TX 75605
(903) 758-1969
bjohnson1942@sbcglobal.net

Robert