Archery Talk Forum banner

Mathews Lift X 33 Review en Snelheidstest + Video

1 reading
10K views 34 replies 29 participants last post by  broadh2o  
#1 ·
Ik heb de afgelopen paar weken de kans gehad om met de nieuwe Mathews Lift X 33 te schieten en wilde mijn bevindingen met u delen - inclusief resultaten via de chronograaf.

Dit is de eerste van de 2025 jachtbogen die bij mij is aangekomen en de lat is behoorlijk hoog gelegd.

Ik heb de Lift X 33 voorbij de 70 yards geschoten en hij houdt het doelwit vast als weinig andere jachtbogen die ik ooit heb getest. Maar de Lift X heeft nog veel meer te bieden. Hij heeft een nieuw afstelsysteem (Limb Shift Technology), een nieuwe grip, verbeterde ledematen en een aantal beschikbare accessoires die me tot nu toe erg bevallen - waaronder een Mathews-specifieke vizier van UltraView archery.

Bekijk de video hieronder.

#3 ·
Ik heb de afgelopen weken de kans gehad om met de nieuwe Mathews Lift X 33 te schieten en wilde mijn bevindingen met u delen - inclusief resultaten via de chronograaf.

Dit is de eerste van de 2025 jachtbogen die bij mij is aangekomen en de lat is behoorlijk hoog gelegd.

Ik heb de Lift X 33 voorbij de 70 yards geschoten en hij houdt het doelwit vast als weinig andere jachtbogen die ik ooit heb getest. Maar de Lift X heeft nog veel meer te bieden. Hij heeft een nieuw afstelsysteem (Limb Shift Technology), een nieuwe grip, verbeterde ledematen en een aantal beschikbare accessoires die me tot nu toe erg bevallen - waaronder een Mathews-specifieke vizier van UltraView archery.

Hoe zou u hem vergelijken met de vorige modellen zoals de v3 en VXR. Zijn er grote verschillen behalve cosmetische en kleine gewichtsveranderingen?

#5 ·
Bedankt Lucas, geweldige recensie van wat een uitstekende boog lijkt te zijn... Als ik mijn eigen werk probeer te doen, lijkt het vervangen van de snaar/kabels de enige echte uitdaging te zijn, maar dat zou niet al te slecht moeten zijn, vooral als ik de vingers krijg voor Matthews op mijn EZ Green

#16 ·
Bedankt Lucas, geweldige recensie van wat een uitstekende boog lijkt te zijn… als ik mijn eigen werk probeer te doen, lijkt het erop dat het verwisselen van de snaar/kabels de enige echte uitdaging is, maar dat zou niet al te erg moeten zijn, vooral als ik de vingers krijg voor Matthews op mijn EZ Green
Kon je niet gemakkelijk kabels/snaarwisselingen doen met het stay afield-systeem?

#6 ·
Bedankt voor de beoordeling. Dus je schiet een pijl van 350gr op 30,25" en haalt 330fps, terwijl een snelheid van 343 fps wordt geadverteerd? En dat is wat je ziet bij andere boogfabrikanten...? Hmm, ik pas wel, bedankt. Ik wacht eerst op andere beoordelingen.

#9 ·
Geweldige videorecensie, ik kan niet wachten om er zelf een te filmen en te testen.
En voel ook de treklengte en krijg er gevoel voor, bedankt voor het delen, de video was super nuttig.

#18 ·
Ik ben net naar de Bow Rack geweest. Geweldige winkel en had verschillende Lift X's aan de muur. Het ziet er geweldig uit en voelt geweldig aan. Kon het niet schieten omdat er nog geen linkshandigen zijn.
Het is altijd een uitdaging voor linkshandigen.

#19 ·
Ik heb de afgelopen weken de kans gehad om met de nieuwe Mathews Lift X 33 te schieten en wilde mijn bevindingen met jullie delen - inclusief resultaten via de chronograaf.

Ik heb de Lift X 33 voorbij 70 yards geschoten en hij blijft op het doel staan ​​zoals weinig andere jachtbogen die ik ooit heb getest. Maar de Lift X heeft nog veel meer te bieden. Hij heeft een nieuw afstelsysteem (Limb Shift Technology), een nieuwe grip, verbeterde ledematen en een aantal beschikbare accessoires die me tot nu toe erg bevallen - waaronder een Mathews-specifiek vizier van UltraView archery.

Ziet er goed uit!

#23 ·
Ik heb de afgelopen weken de kans gehad om met de nieuwe Mathews Lift X 33 te schieten en wilde mijn bevindingen met u delen - inclusief resultaten via de chronograaf.

Dit is de eerste van de 2025 jachtbogen die bij mij arriveert en de lat is behoorlijk hoog gelegd.

Ik heb de Lift X 33 voorbij 70 yards geschoten en hij blijft op het doel staan ​​zoals weinig andere jachtbogen die ik ooit heb getest.
Maar er is veel meer aan de Lift X dan dat. Hij heeft een nieuw afstelsysteem (Limb Shift Technology), een nieuwe grip, verbeterde ledematen en een aantal beschikbare accessoires die me tot nu toe erg bevallen - waaronder een Mathews-specifieke vizier van UltraView archery.

interessant

#24 ·
Ik heb de afgelopen weken de kans gehad om met de nieuwe Mathews Lift X 33 te schieten en wil mijn bevindingen met u delen - inclusief resultaten via de chronograaf.

Ik heb de Lift X 33 voorbij de 70 yards geschoten en hij blijft op het doel gericht als weinig andere jachtbogen die ik ooit heb getest. Maar de Lift X heeft nog veel meer te bieden. Hij heeft een nieuw afstelsysteem (Limb Shift Technology), een nieuwe grip, verbeterde ledematen en een aantal beschikbare accessoires die me tot nu toe erg bevallen - waaronder een Mathews-specifieke vizier van UltraView archery.

#34 ·
Ik heb de afgelopen weken de kans gehad om met de nieuwe Mathews Lift X 33 te schieten en wilde mijn bevindingen met je delen - inclusief resultaten via de chronograaf.

Ik heb de Lift X 33 voorbij de 70 yards geschoten en hij blijft op het doel staan ​​zoals weinig andere jachtbogen die ik ooit heb getest. Maar de Lift X heeft nog veel meer te bieden. Hij heeft een nieuw afstelsysteem (Limb Shift Technology), een nieuwe grip, verbeterde ledematen en een aantal beschikbare accessoires die me tot nu toe erg bevallen - waaronder een Mathews-specifiek vizier van UltraView archery.

Gaaf ding