Archery Talk Forum banner

Spypoint camera verzendt geen foto's

1 reading
45K views 34 replies 22 participants last post by  ruffme  
#1 ·
Mijn spypoint micro link camera is gestopt met het verzenden van foto's naar mijn telefoon en bewaart ze op de sd-kaart. Heeft iemand anders dit probleem?

#11 ·
Ja, zo heb ik het gerepareerd.

Verwijder het uit de boom, leg het op het beton. Spring er op en neer op tot het in 10 of meer stukken ligt. Gooi de stukken weg. Koop een ander merk.
Ik hoor dat sommigen dat met de Reveal doen, :D 3.100 berichten over "waarom werkt mijn camera niet" als het niet voor Big Ten was die iedereen helpt, zou het een naam hebben die erger is dan welke camera dan ook ooit gebouwd, inclusief WGI

#4 ·
Ik heb meer problemen met spypoint-camera's dan met ELK ander product dat ik ooit heb gekocht sinds ik spullen ben gaan kopen, zeg.....mmmm.....40 jaar geleden.
Hun klantenservice is de absolute SLECHTSTE OOIT.
Het advies om het hierboven te vernietigen is niet sarcastisch.
De klantenservice zal je vertellen om je sd-kaart te herformatteren en hun nieuwste software te laden. Als dat niet werkt, zullen ze je vertellen om een nieuwe sd-kaart te halen. Nadat je wekenlang met hen hebt rondgecirkeld en om een RMA hebt gesmeekt, zullen ze je vertellen om een formulier in te vullen waarin je alles wat je in detail hebt gedaan, vermeldt.....en dan zul je besluiten om het met een betonblok te vernietigen. Ik heb een gloednieuwe die nutteloos is en een andere die geen foto's meer verstuurt en 2 jaar oud is.

#6 ·
Dit is gebeurd. Probeer de camera uit en weer aan te zetten. Probeer uit te loggen uit de app en weer in te loggen. ^Dit is als je je fotolimit nog niet hebt bereikt. Controleer ook de batterijduur. De mijne stopt soms met verzenden als deze onder de 20% komt.

#7 ·
Is de SpyPoint niet gebaseerd op 4g? Ik las hier een jaar geleden dat een AT-lid daadwerkelijk contact opnam met SpyPoint en een antwoord terugkreeg dat de camera's niet meer zouden werken naarmate netwerken begonnen te integreren op 5g. Misschien kan iemand dit verduidelijken. Dat is de reden dat ik er nooit een heb gekocht. Plus geen mobiele dekking waar ik jaag.

#8 ·
Is de SpyPoint niet gebaseerd op 4g? Ik las hier een jaar geleden dat een AT-lid daadwerkelijk contact opnam met SpyPoint en een antwoord terugkreeg waarin stond dat de camera's niet meer zouden werken als netwerken overschakelen naar 5g. Misschien kan iemand dit verduidelijken. Dat is de reden dat ik er nooit een heb gekocht. Plus geen mobiele dekking waar ik jaag.
2g/3g is al een tijdje uitgeschakeld. 4G LTE zal niet snel verdwijnen.

#10 ·
Dit is me twee keer overkomen en ja, de klantenservice laat je als Joe Biden babbelen. Eén keer heb ik de camera uit het systeem verwijderd en daarna opnieuw geactiveerd. Dat werkte op die camera. Vervelend daaraan is dat je de camera pas kunt verwijderen als het gekochte abonnement verloopt. De andere keer werkte er niets en hebben ze hem vervangen door een LTE-camera. De LTE Micros werken een stuk beter dan hun voorganger.

#16 ·
Update, ik heb de mijne vanmorgen gerepareerd. Uitgezet, de kaart geformatteerd, weer aangezet, alles werkt weer prima. Ik weet niet zeker of het formatteren van de kaart een verschil maakte, maar misschien wel. Er werd slechts 3 GB van de 32 gebruikt, maar er waren een heleboel mappen.

Ik hoop dat het gerepareerd blijft, want ik vind de camera leuk. Ik heb de Link Micro S LTE met Verizon. Ik ben 6,5 uur weg (een korte rit in Texas), dus ik heb handsfree nodig. Ingebouwde zonne-energie en LTE is wat ik nodig heb. Foto's zijn niet de beste, maar goed genoeg voor mij. Vandaag ook een gloednieuwe camera uitgebracht met een nieuwe voederbak die ik plaats.

#18 ·
Ik ben in de minderheid als het om Spypoint gaat. Ik heb er best veel geluk mee gehad en de enige twee waar ik problemen mee had, werden vervangen na een tekstchat van ongeveer 5 minuten. Houd de firmware up-to-date, gebruik lithiumbatterijen en kwaliteitskaarten van klasse 10, dan moet het goed gaan. Dat is tenminste mijn ervaring. Volledige openbaarmaking: ik gebruik al ongeveer een jaar 6 camera's en heb twee problemen gehad. Probleem 1, de camera wilde geen firmware-update uitvoeren. Ze stuurden me een nieuwe. Probleem 2 was een zonnemodel en ik denk dat het overstroomd is en is doorgebrand. Ze stuurden me een nieuwe. Ik heb er de afgelopen 2 maanden een paar toegevoegd en ze werken ook prima. Mijn batterijen gaan ongeveer 6 maanden mee en maken ongeveer 2000 foto's.

#23 ·
Ik had er twee, één is teruggestuurd. Het is rommel. Ik zal nooit meer spypoint kopen.

#24 ·
Heeft iemand problemen gehad met de mobiele app van spypoint? Ik krijg een melding op mijn iPhone als ik beweging krijg, maar als ik hem open en naar de foto kijk, krijg ik steeds dit bericht. “Oeps, er is iets misgegaan, herlaad en probeer het opnieuw.” Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en nog steeds hetzelfde.

#29 ·
Spypoint moet zich eens flink inspannen!! Deze gemelde problemen komen veel te vaak voor.

#30 ·
Is er een "limiet" met het onbeperkte abonnement? ;/ serieus, als ik naar mijn galerij ga, stopt een van mijn camera's gewoonweg met het geven van de optie om te delen of te downloaden. En eerlijk gezegd, hun app is waardeloos, want ik ben het zat om alleen in de app te zitten en te moeten inloggen op hun website om de **** te repareren. Eerlijk gezegd, de kwaliteit van de foto's en video's die ik in mijn galerij krijg, is crap. En als ik inlog op de app, zie ik hoe deze echt coole video-opnames eruitzien en ik denk: wat de hel?!

#31 ·
Is er een "limiet" met het onbeperkte abonnement? ;/ serieus, als ik naar mijn galerij ga, stopt een van mijn camera's gewoonweg met het geven van de optie om te delen of te downloaden. En eerlijk gezegd, hun app is waardeloos omdat ik het zat ben om alleen in de app te zitten en te moeten inloggen op hun website om **** te repareren. Eerlijk gezegd, de kwaliteit van foto's en video's die ik in mijn galerij krijg, is waardeloos.
De kwaliteit van de foto's heeft te maken met je camera en camera-instellingen.
Ik heb een oude 4mp BTC3 Camera aangesloten op de flex en ik krijg geweldige foto's.
Ik heb nu een camera waarbij de app een rood 25% signaal laat zien, hij stuurt me geen foto's, dus ik ga hem vandaag verplaatsen.
Afgezien van dat ene probleem zijn ze prima geweest.

#32 ·
Mijn 5 jaar oude Link Evo is om geen enkele reden gestopt met het verzenden van foto's naar de servers van Spypoint. Hij maakt nog steeds foto's die op de kaart te zien zijn, maar verzendt ze niet. Na een paar uur met een SP-agent op de chat, kreeg ik te horen dat mijn camera niet goed is en dat de garantie is verlopen. Maar er klopt iets niet. Mijn activeringscode werkt niet meer, enz. Kortom, hoe weet ik dat SP mijn transmissies niet opzettelijk blokkeert om te BEWEREN dat ik een nieuwe camera nodig heb?

#34 ·
Ik heb geen antwoord voor je, maar ik zal dit zeggen. Ik heb SpyPoints gehad die meerdere jaren hebben gewerkt, dan vervang ik de batterijen en ze werken nooit meer. Dit is met meer dan een van mijn camera's gebeurd.
dito. Ik ben geneigd te denken dat het in de software van de camera's is ingebouwd, aangezien ze bijna jaarlijks met een nieuw cameramodel komen. Ik heb ze in het verleden over dit probleem gebeld en ze boden snel een bescheiden korting aan om te upgraden naar de nieuwe camera's.