Mijn spypoint micro link camera is gestopt met het verzenden van foto's naar mijn telefoon en bewaart ze op de sd-kaart. Heeft iemand anders dit probleem?
Ik hoor dat sommigen dat met de Reveal doen,Ja, zo heb ik het gerepareerd.
Verwijder het uit de boom, leg het op het beton. Spring er op en neer op tot het in 10 of meer stukken ligt. Gooi de stukken weg. Koop een ander merk.
2g/3g is al een tijdje uitgeschakeld. 4G LTE zal niet snel verdwijnen.Is de SpyPoint niet gebaseerd op 4g? Ik las hier een jaar geleden dat een AT-lid daadwerkelijk contact opnam met SpyPoint en een antwoord terugkreeg waarin stond dat de camera's niet meer zouden werken als netwerken overschakelen naar 5g. Misschien kan iemand dit verduidelijken. Dat is de reden dat ik er nooit een heb gekocht. Plus geen mobiele dekking waar ik jaag.
Vreselijk vreselijk vreselijkTruth. Worst piece of crap camera ever made
Ja, ik heb hetzelfde probleem. Ik heb mijn SD-kaart geformatteerd, de software is up-to-date, de camera communiceert met mijn telefoon maar hij zet mijn foto's niet over.Mijn spypoint micro link camera is gestopt met het verzenden van foto's naar mijn telefoon en bewaart ze op de sd-kaart. Heeft iemand anders dit probleem?
Neem contact op met de klantenservice.Ja, ik heb datzelfde probleem. Ik heb mijn SD-kaart geformatteerd, de software is up-to-date, de camera communiceert met mijn telefoon maar hij zet mijn foto's niet over.
Ik ook.Mijn spypoint micro link camera is gestopt met het verzenden van foto's naar mijn telefoon en bewaart ze op de sd-kaart. Heeft iemand anders dit probleem?
De kwaliteit van de foto's heeft te maken met je camera en camera-instellingen.Is er een "limiet" met het onbeperkte abonnement? ;/ serieus, als ik naar mijn galerij ga, stopt een van mijn camera's gewoonweg met het geven van de optie om te delen of te downloaden. En eerlijk gezegd, hun app is waardeloos omdat ik het zat ben om alleen in de app te zitten en te moeten inloggen op hun website om **** te repareren. Eerlijk gezegd, de kwaliteit van foto's en video's die ik in mijn galerij krijg, is waardeloos.
dito. Ik ben geneigd te denken dat het in de software van de camera's is ingebouwd, aangezien ze bijna jaarlijks met een nieuw cameramodel komen. Ik heb ze in het verleden over dit probleem gebeld en ze boden snel een bescheiden korting aan om te upgraden naar de nieuwe camera's.Ik heb geen antwoord voor je, maar ik zal dit zeggen. Ik heb SpyPoints gehad die meerdere jaren hebben gewerkt, dan vervang ik de batterijen en ze werken nooit meer. Dit is met meer dan een van mijn camera's gebeurd.